Razmatraju gradnju jednog ili dva kružna toka kod Podravkinih silosa

Jedno od najprometnijih, a ujedno i najproblematičnijih koprivničkih raskrižja svakako jest ono gdje se sijeku Zagrebačka ulica, Varaždinska cesta i Ulica Ivana Česmičkog. Riječ je o semaforiziranom  križanju kod Podravkinih silosa, odnosno uz neposrednu blizinu podvožnjaka.
On je zbog specifičnog položaja oduvijek bio mjesto na kojem vozači, zvučno zaštićeni svojom kabinom vozila, istresaju najviše psovki pogotovo u vrijeme odlaska i dolaska na posao.
Svjesni da se nešto mora poduzeti kako bi to sjecište putova postalo prohodnije, iz Grada Koprivnice neprestance pokušavaju pronaći bolje prometno rješenje koje bi smanjilo gužve u tom dijelu grada.
S obzirom na to da je Ulica Ivana Česmičkog pod ingerencijom gradske Uprave, a Zagrebačka cesta i Varaždinska ulica su državne prometnice, neophodno je da pri planiranju mogućeg rasplitanja ovog prometnog čvora za isti stol sjednu predstavnici Grada i Hrvatskih cesta.
Kako smo doznali, takvi sastanci održani su u više navrata i na njima se spominjala mogućnost gradnje kružnog toka. Čak štoviše, bilo je riječi i o mogućoj gradnji dva kružna toka, ali konačni zaključak još nije donesen.
Akteri sastanka zatražili su i stručna mišljenja, a u ovu priču uključili su se i predstavnici MUP-a od kojih je zatraženo da daju svoje viđenje sadašnjeg stanja i da podnesu prijedlog o budućem izgledu križanja.
Koprivnički pročelnik Upravnog odjela za izgradnju grada, upravljanje nekretninama i komunalno gospodarstvo Tomislav Golubić bio je štur u odgovoru na naš upit o tome kakvu budućnost očekuje najfrekventnije koprivničko raskrižje.
– Istina jest da smo se na sastancima s Hrvatskim cestama koje redovito održavamo dotaknuli i te teme, ali daleko smo još od toga da se na spomenutom mjestu počne nešto graditi. Još je niz otvorenih pitanja na koja odgovore mora ponuditi struka jer riječ je o doista kompleksnom problemu koje se ne može anulirati jednostranom odlukom – rekao nam je Golubić. Od njega smo doznali da se trenutno obavljaju razne simulacije koje će pomoći pri donošenju odluke o gradnji jednog ili dva kružna, ili pak o izvedbi nekog trećeg rješenja.
Tek kada struka kaže svoju zadnju riječ, moći će se početi s projektiranjem, mogućim otkupom zemljišta, prionuti na ishođenje svih potrebnih dozvola i raspisivanje natječaja za izvođača radova.
No sve se to neće dogoditi kroz nekoliko mjeseci i još će brojne kolone automobila i kamiona proći križanjem kakvim ga svakodnevno gledamo prije nego što se tamo u zemlju ubode prva lopata.
Kakvi su planovi Hrvatskih cesta vezano za taj projekt pokušali doznati tako što smo im poslali upit, ali do zaključenja broja nismo dobili njihov odgovor.
Valja podsjetiti da će uskoro početi granja kružnog toka na još jednom frekventnom koprivničkom križanju, a riječ je o onom gdje se sijeku Križevačka cesta s Državnom cestom D41. Riječ je o sjecištu puteva kod benzinske crpke Tifon, odnosno kod nadvožnjaka.
Predviđanja su, koja se uzimaju s rezervom, da će se građani do kraja prve polovice iduće godine voziti obnovljenim nadvožnjakom i novim kružnim tokom.


Vezani članci

Najčitanije