Kroz projekt izgradit će se šest stajališta, sedam mostova, tri vijadukta, galerija, osam nadvožnjaka i tri podvožnjaka

Gradonačelnik Mario Rajn sa suradnicima ovog je tjedna obišao i upoznao se s napretkom radova na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica.
Ukupna duljina trase na kojoj se provode radovi je 42,6 kilometara, a trenutno je napravljeno 20,5 posto radova od planiranog, dok je završetak radova predviđen za rujan 2024. godine.
Iz Grada poručuju kako će planirane aktivnosti na projektu povećati brzinu prometovanja na 160 kilometara na sat, povećati prometnu sigurnosti, prometni kapacitet i omogućiti prometovanje vlakova duljine 750 metara i maksimalne težine 25 t/0 te putničkih vlakova duljine 400 metara. Kroz projekt će se izgraditi šest stajališta, sedam mostova, tri vijadukta, galerija, osam nadvožnjaka i tri podvožnjaka.
Što se tiče križevačkog područja, radovi na nadvožnjaku Lemeš Križevački napreduju te se njegovo puštanje u promet očekuje već u rujnu ove godine. U Majurcu se pak produljuje postojeće stajalište i gradi pothodnik radi sigurnijeg prijelaza putnika. U Kloštru Vojakovačkom radi se cesta i parkiralište, a gradit će se također pothodnik kao i vijadukt.


Radovi u tijeku//FOTO:GRAD KRIŽEVCI

– Najveći vijadukt je svakako u naselju Carevdar dugačak 633 metara te su u sklopu njega napravljeni radovi na donjem ustroju i sada se pomoću sustava pomičnih skela radi gornji ustroj. Sljedeći je vijadukt Komari dugačak 370 metara koji se nalazi odmah poslije naselja Carevdara, a u sklopu kojeg su napravljeni nosivi stupovi – naglasili su iz Grada.
Spomenimo i kako je riječ o projektu vrijednom 350 milijuna eura čiji se prihvatljivi troškovi sufinanciraju iz Instrumenta za povezivanje Europe, a koji je uvršten na listu strateških projekata Hrvatske.
– Projektom HŽ Infrastruktura nastavlja s modernizacijom koridora RH2 od Luke Rijeka preko Zagreba do državne granice s Mađarskom, odnosno s modernizacijom hrvatskoga dijela Mediteranskoga koridora, a samim time i jedinstvene Transeuropske prometne mreže (Trans-European Transport Network – TEN-T) – naveli su iz Grada i dodali kako će Grad iskoristiti trenutak gradnje drugog kolosijeka željezničke pruge te dekomisionirani dio željezničke pruge u dužini od 2,2 kilometara koji se proteže uz Poslovnu zonu Gornji Čret iskoristiti za izgradnju terminala za intermodalni prijevoz.

FOTO:GRAD KRIŽEVCI

Vezani članci

Najčitanije

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com