Škola u Drnju i službeno preuzela Europsku nagradu za inovativno poučavanje

Učiteljica Osnovne škole ‘Fran Koncelak Drnje’ Ana Tustonjić Dombaj, sudjelovala je na ‘European Innovative Teaching Award 2023’ eventu koji se održao u Bruxellesu 24. i 25. studenoga, gdje je uime škole i službeno preuzela nagradu za inovativno poučavanje, koju je škola osvojila u rujnu.


Podsjetimo, Europska komisija je 2021. godine, u okviru Komunikacije o uspostavi europskog prostora obrazovanja do 2025. godine, utemeljila Europsku nagradu za inovativno poučavanje (‘The European Innovative Teaching Award’ – EITA).
Ciljevi su proslaviti postignuća nastavnika i škola te učiniti njihov rad vidljivijim, utvrditi i promicati iznimne prakse poučavanja i učenja, poticati uzajamno učenje nastavnika i osoblja škole i isticati vrijednost programa Erasmus+ za europsku suradnju nastavnika. Tijekom programskog razdoblja 2021. – 2027. svake se godine dodjeljuju do četiri nagrade po zemlji sudionici programa Erasmus+ 1, po jedna za svaku od sljedećih kategorija:  rani i predškolski odgoj i obrazovanje, osnovnoškolsko obrazovanje, srednjoškolsko obrazovanje i škole u sustavu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (strukovne škole).
Ovogodišnja tema bila je ‘Obrazovanje i inovacija’ i povezana je s Europskom godinom vještina. Istražuje uvođenje postojećih i novih tehnologija u suvremene obrazovne sustave. OŠ Fran Koncelak Drnje dobila je nagradu u kategoriji osnovnoškolsko obrazovanje za svoj Erasmus+ projekt SLAM – STEM Learnig Activities & Methods. Tijekom dva dana održane su radionice Future-Ready Learning: Navigating Digital Education with a Focus on AI Initiatives and Resources, Next generation Erasmus+ i  Innovation in education na kojima su sudionici raspravljali o budućnosti obrazovanja. Vrhunac događanja bio je predstavljanje nagrađenih projekata te govor gđe Sophie Eriksson Waterschoot, direktorice za mlade, obrazovanje i Erasmus+.

Foto: OŠ Fran Koncelak Drnje
Foto: OŠ Fran Koncelak Drnje
Foto: OŠ Fran Koncelak Drnje

Vezani članci

Najčitanije