Lino Lada sladoled osvojio Zlatnu košaricu za najbolji proizvod u 2019. godini

Lino Lada sladoled, nastao u suradnji Podravke i Leda osvojio je Zlatnu košaricu za najbolji proizvod u 2019. godini. Riječ je o prestižnoj godišnjoj nagradi koju dodjeljuje magazin Ja TRGOVAC.


U kategoriji u kojoj je tradicionalno najveći broj prijavljenih i jakoj konkurenciji vrhunskih domaćih proizvoda, Lino Lada sladoled osvojio je stručni žiri svojim jedinstvenim okusom i inovativnošću. Zlatna košarica novo je veliko priznanje za Lino Lada sladoled koji je prošle godine na svjetskom natjecanju International Ice Cream Consortium u Švedskoj proglašen najboljim na svijetu.

Zlatna košarica za proizvod godine potvrdila je da smo, zajedno s našim partnerom Ledom, prepoznali potencijal širenja asortimana Lino Lada kremnih namaza u nove inovativne kategorije kao što su impulsni sladoledi. Lino Lada brand ovime se ponovno dokazuje kao omiljeni kremni namaz, a osvajanje Zlatne košarice za proizvod godine drugu godinu zaredom, dodatna je potvrda kvalitete i inovativnosti Podravkinih proizvoda – istaknula je Vesna Višnić, Podravkina direktorica Poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack.

Zadovoljstvo i čast na primljenoj nagradi izrazila je Stela Ilijaš, pomoćnica direktora marketinga i razvoja.

– Iznimna nam je čast primiti ovu nagradu kao još jedan dokaz kvalitete onoga što radimo, i to baš za sladoled Lino Lada kojeg smo napravili u suradnji s Podravkom koja zaista jest savršen partner za ovako atraktivan i inovativan proizvod. Svake se godine trudimo razviti neke nove okuse i kombinacije te učiniti korak više u želji da inovacijama i kreativnošću udovoljimo najrazličitijim zahtjevima naših kupca i potrošača, jer su nam oni na prvom mjestu. Ovo govori da u tome i uspijevamo –  zaključila je Stela Ilijaš, pomoćnica direktora marketinga i razvoja.


Valja napomenuti da je Lino Lada sladoled na tržište lansiran u travnju 2019. godine i u svega par dana od lansiranja rasprodane su prve zalihe što ga je učinilo najtraženiji desertom u Hrvatskoj.

Osnovna ideja Podravke i Leda pri razvoju Lino Lada sladoleda bila je bila prenijeti originalni okus Lino Lade duo namaza u sladolednu varijantu.

 

Vezani članci

Najčitanije