Podravka stvara okružje u kojem potiče smanjeni unos šećera i soli u organizam

Predstavljanje nove Podravkine nutritivne strategije održano je danas u prostorijama koprivničke kompanije. Okosnica izlaganja bila je smanjenje šećera i soli, ali i povećanju nutritivno vrijednih sastojaka u proizvodima Podravke.


Član Uprave Podravke Ivan Ostojić u svom je dijelu izlaganja istaknuo da je Kompanija svoju nutritivnu strategiju donijela još 2014. godine po čemu je bila pionir u Hrvatskoj, ali i regiji.

FOTO / OZREN ŠPIRANEC

Direktorica Podravkine službe Senzorika i nutricionizam dr.sc. Davorka Gajari kazala je da se strategijom za naredno razdoblje želi postići to da se aktivno upravlja nutritivnom kvalitetom proizvoda unutar svih kategorija proizvoda.

– Želja nam je i namjera motivirati potrošače da unaprijede svoju prehranu te ih usmjeriti prema usvajanju principa održive prehrane kao prvog izbora za pojedinca i obitelj – istaknula ja Gajari.

Govoreći o strategiji 2022. – 2027 naglasila je kako je njen cilj u najmanje 75 posto proizvoda smanjiti prosječan sadržaj soli i šećera za 20 posto u odnosu na trenutni prosječni sadržaj. U isti postotak proizvoda želi se ugraditi najmanje jedan pozitivan sastojak.


Smanjenje soli i šećera u Podravkinim proizvodima, dodala je, počelo je s prvim koracima nutritivne strategije u 2014. godini i od tada do danas postignuti su svi zadani ciljevi. U tom je razdoblju kroz proizvode kompanije prodano manje 300 tona soli i 1423 tona šećera.

Izvanredna profesorica na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu u Zagrebu Martina Bituh kazala je kako samo znanje o štetnosti nekih prehrambenih proizvoda nije dovoljno da bi ih se prestalo konzumirati. Tvrdnju je dokazala tako što je spomenula pušače koji su svjesni da konzumacijom cigareta štete svom zdravlju pa se unatoč tome ne odriču loše navike.

– Stoga je potrebno stvoriti i poticajno okruženje koje će motivirati potrošače da bi konzumirali zdravu, odnosno nutritivno vrijednu hranu. U tom smislu pozdravljam napore Podravke koja svojom strategijom stvara okruženje koje će nas motivirati da razmislimo i pripazimo što jedemo – naglasila je Bituh i podsjetila kako je porazna činjenica za hrvatske građane prema kojoj smo na vrhu ljestvice europskih zemalja po pretilosti.

Vezani članci

Najčitanije