FOTO: POGURANAC Marko Hanžeković i Robert Stilin osnovali tvrtku ‘Auratis’ za izradu pehara i medalja

U Pogurancu, posebnoj rubrici naših medija, svakoga tjedna predstavit ćemo po jednu tek osnovanu tvrtku, poslovnu ideju ili građansku inicijativu za koju smatramo da je vrijedna naše medijske podrške i to potpuno besplatno.

U Koprivnici je nedavno pokrenuta nova poduzetnička priča vrijedna pažnje – tvrtka Auratis, iza koje stoje dvojica prijatelja, Marko Hanžeković i Robert Stilin.


Spojivši dugogodišnje prijateljstvo, kreativnost i poduzetnički duh, odlučili su otvoriti vlastitu radionicu koja se bavi izradom medalja i pehara, tiskom, graviranjem i nizom prilagođenih usluga za razne prigode i događanja. Njihova vizija je jasna: ponuditi visoku kvalitetu, brzu izradu i personalizirani pristup svakom klijentu – bilo da se radi o sportskom natjecanju, poslovnom priznanju ili posebnom poklonu.

Kako je nastala ideja za osnivanje Auratisa i što vas je motiviralo da pokrenete posao upravo u ovom području?

Iza brenda Auratis stoje Marko Hanžeković i Robert Stilin, dvojac s dugogodišnjim iskustvom u poduzetništvu i suradnji sa sportskim klubovima i udrugama. Ideja o osnivanju vlastite tvrtke rodila se iz konkretne potrebe na tržištu – za kvalitetnim, estetski dojmljivim i personaliziranim nagradama koje zaista nešto znače. Umjesto generičkih rješenja, odlučili smo ponuditi priznanja koja pričaju priču – fizički trag truda, uspjeha i zajedništva.
Koje sve usluge nudite i po čemu se vaša ponuda razlikuje od konkurencije u regiji?
Auratis danas nudi širok spektar proizvoda: pehare, medalje, plakete i statue od raznih materijala (staklo, drvo, metal), a posebnu vrijednost donosi personalizacija – od tiska i graviranja do potpunog dizajna po želji klijenata. Uz klasične proizvode, nudimo potpuno personalizirana rješenja prema željama naših klijenata.

Koliko ljudi trenutno čini vaš tim i kakve vještine su vam bile najvažnije u početnoj fazi razvoja tvrtke?


Tvrtku trenutno čine dva člana tima – osnivači – koji su zahvaljujući prijašnjem iskustvu znali kako postaviti temelje novog brenda. U ranoj fazi razvoja ključne su vještine prodaje, komunikacije i poznavanje procesa izrade, ali i spremnost na svakodnevno učenje.

Imate li vlastitu radionicu i opremu za izradu medalja i gravura ili surađujete s vanjskim partnerima?

Većinu proizvoda izrađujemo na vlastitoj opremi za tisak i graviranje, što omogućuje brzu i kvalitetnu isporuku. Za specijalizirane dijelove proizvodnje koristimo usluge vanjskih partnera, ali uvijek s ciljem očuvanja kvalitete i kontrole nad krajnjim proizvodom.

Koliko pažnje pridajete personalizaciji proizvoda i koliko su klijenti uključeni u proces dizajna?

Personalizacija je srž Auratisove filozofije. Klijenti sudjeluju u odabiru dizajna – jer svaka nagrada treba nositi vlastiti značaj i emociju. To se posebno cijeni u sportskim i školskim zajednicama, gdje priznanja imaju duboku simboliku.


Kakvi su vam planovi za budućnost – širenje ponude, nove tehnologije, suradnje ili možda webshop?

Planovi za budućnost uključuju širenje asortimana i dodatne usluge, ali najveći korak upravo je u tijeku – izrada vlastite web trgovine. Ona će uskoro biti predstavljena sportskim klubovima i udrugama, čime će se proces narudžbe učiniti jednostavnijim i bržim.

Kakav je bio dosadašnji interes Koprivničanaca za vaše usluge i jeste li već radili za neka poznata događanja ili udruge?

Koprivnica nas je dočekala s otvorenim rukama. U prvom mjesecu rada ostvarili smo suradnje s lokalnim sportskim klubovima i udrugama. Interes raste kroz preporuke i društvene mreže, što nam je dodatna potvrda da zajednica cijeni kvalitetu, posvećenost i autentičnost.

Na naše pitanje imaju li medalju za “Najmlađu, ali najsjajniju tvrtku u Koprivnici”, osnivači se uz osmijeh slažu: “još nemamo tu medalju, ali znamo tko bi je mogao izraditi.”

Tvrtku Auratis potražite na adresi Dravska ulica 17 u Koprivnici.


U današnjem poslovnom okruženju, medijska prisutnost može biti ključna za uspjeh. Međutim, mnogi poduzetnici, posebno oni na početku karijere, nemaju resurse za skupe marketinške kampanje. Prepoznali smo ovu potrebu i odlučili ponuditi rješenje koje će omogućiti jednak pristup medijskom prostoru za sve.

Svi oni koji žele sudjelovati u našoj rubrici mogu se prijaviti putem maila urednistvo@glaspodravine.hr. Prijava uključuje osnovne informacije o tvrtki, ideji ili inicijativi, kao i kratak opis poslovne priče ili projekta. Naš urednički tim pregledat će sve prijave i kontaktirati vas. Prijavite se jer vaša priča može biti sljedeća inspiracija za naše čitatelje i primjer uspjeha u lokalnoj zajednici.

Vezani članci

Najčitanije