- Cilj natječaja je odabrati neprofitne organizacije koje žele jačati svoje filantropske i fundraising aktivnosti te uspješnije upravljati svojim organizacijama.
- U novi ciklus natječaja mogu se prijaviti i organizacije koje su sudjelovale i ranijih godina, uz uvjet da nisu osvojile novčanu nagradu na završnom predstavljanju donatorima.Za prijavu na natječaj organizacije moraju poslati video u trajanju od 90 sekundi u kojem predstavljaju svoju misiju potencijalnim donatorima (građanima i tvrtkama).
Kroz natječaj u organizaciji Zaklade Žuta točka, a u partnerstvu s Hrvatskom zajednicom županija, Udrugom gradova, Zakladom Konrad Adenauer i Uredom za udruge Vlade Republike Hrvatske, birat će se neprofitne organizacije koje žele jačati svoje filantropske i fundraising aktivnosti te uspješnije upravljati svojim organizacijama.
Predviđeno trajanje natječaja je do 20. prosinca ove godine. Prijaviti se mogu neprofitne organizacije koje su registrirane i djeluju na području Hrvatske najmanje dvije godine.
U novi ciklus natječaja mogu se prijaviti i organizacije koje su prošle godine sudjelovale, uz uvjet da nisu osvojile financijsku podršku na završnom predstavljanju donatorima.
Za prijavu na natječaj organizacije moraju poslati video u trajanju od 90 sekundi u kojem predstavljaju svoju misiju potencijalnim donatorima, građanima i tvrtkama.
Video uradci se šalju na hrvatskom jeziku i ne smiju biti duži od 90 sekundi. Moraju biti autentični, originalni, kreativni i kvalitetni te dostupni u obliku poveznice na YouTube ili sličnim servisima za dijeljenje sadržaja. Mogu biti snimani i mobitelom.
Video bi trebao dati odgovor na neka od sljedećih pitanja:
- Zašto organizacija postoji i po čemu je prepoznatljiva?
- Koji je san organizacije, čemu teži i kako mijenja svijet na bolje?
- Koje su vrijednosti organizacije i kako ih demonstrira kroz svoje aktivnosti, komunikaciju i odnose?
Navedena pitanja služe kao putokaz, a u videu nije potrebno doslovno odgovarati na navedena pitanja niti će se video ocjenjivati po količini sadržaja, već po kvaliteti poruke i kreativnosti sadržaja.
Svoj video uradak možete prijaviti putem obrasca: NATJEČAJ.
Stručni žiri će po završetku natječaja odabrati najviše 21 organizaciju (s područja svake županije i Grada Zagreba) koje će osvojiti besplatno sudjelovanje na trećem ciklusu Akademije Žuta točka, koja će se održati tijekom prvog kvartala 2024. godine. Žiri se sastoji od predstavnika Zaklade Žuta točka, Hrvatske zajednice županija, Zaklade Konrad Adenauer i Udruge gradova.
Kriteriji za odabir videa su jasnoća vizije i misije organizacije, kvaliteta komunikacijske poruke, kreativnost i originalnost videa te usmjerenost na ciljanu publiku (donatore – građane i tvrtke) i snaga društvenog utjecaja organizacije u lokalnoj zajednici ili potencijal za isti. Najbolja videa bit će odabrana prema ukupnom broju dobivenih bodova u skladu s navedenim kriterijima.
Nagrađene organizacije bit će objavljene na službenoj internetskoj stranici i FB profilu Zaklade Žuta točka, a pobjednici obaviješteni putem e-maila u siječnju 2024 godine.