SAJAM CVIJEĆA I KOPRIVE Labazan: Dvadeset godina brendiramo Koprivnicu kao grad koprive, po tome smo jedinstveni

Koprivnica će uskoro biti domaćin jednom od najiščekivanijih događaja u svijetu botaničkih ljepota – Sajmu cvijeća i koprive koji će ove godine na Trgu bana Josipa Jelačića trajati čak pet dana ukoliko to vremenske prilike dozvole, od 27. travnja do 1. svibnja.


Ovaj jedinstveni sajam ove će godine dvadeset i šesti put zaredom mnogobrojne posjetitelje oduševiti svojom raznolikošću i šarmom prekrasnog cvijeća. Direktor Turističke Zajednice Grada Koprivnice, Renato Labazan ističe kako sajam posljednjih nekoliko godina, iako je cvijeće okosnica, poseban naglasak stavlja na koprivu, zaštitni znak Koprivnice.

– Ne postoji nigdje na svijetu ponuda prekrasnog cvijeća i jednog korova. U turizmu je bitno biti originalan, zanimljiv i drugačiji od drugih. Već dvadeset godina razvijamo brend koprive i Koprivnicu kao grad koprive. Po tome smo jedinstveni u cijelom svijetu – kazao je.

Kopriva je poznata po ljekovitim, nutritivnim i afrodizijačkim svojstvima, a posjetitelji će i ove godine imati priliku naučiti više o koprivi te važnosti te naizgled neugledne biljke za naše ekosustave.

– Spoj imena našeg grada i te biljke u posljednjih pet do 10 godina je ispao plodonosan jer su ljudi počeli shvaćati da su neke biljke itekako vrijedne i korisne, a kopriva je jedna od njih. Ona je u cijelome svijetu izuzetno ljekovita. Osobno je koristim u razne svrhe – dodao je Labazan.


Sajam koji se već tradicionalno održava krajem travnja odnosno početkom svibnja postao je sinonim za raznolikost biljnog svijeta, a manifestacija je ujedno prilika i da se istaknu lokalni proizvođači cvijeća te obrtnici. Iako odavno postoje kozmetički proizvodi i preparati od koprive, gradski turistički ured u suradnji s obrtnicima osmislio je dvadesetak proizvoda od koprive te razne suvenire kakvi ne postoje nigdje u svijetu.

– Pivo, vino, praline, rakije, žganice i gin, jela te razni kolači moći će se probati na ovogodišnjem sajmu. Kopriva je na manifestacijama u našoj organizaciji zadana tema, a pogotovo na Renesansnom festivalu na kojem ugostitelji moraju imati jela s koprivom. Iako strancima moramo objašnjavati što je kopriva, redovito su oduševljeni kad im prevedemo. Priča oko koprive im je jako zanimljiva u toj mjeri da već godinama u obliku suvenira odlazi širom svijeta – istaknuo je prvi čovjek gradskog turizma.

Ipak, Labazan smatra kako marketinški potencijal koprive nije u potpunosti iskorišten.

– Iskreno, s obzirom da već 20 godina guramo priču oko koprive, smatram da je trebala biti prepoznatljivija. Još nije iskorišten njezin puni potencijal. Neki obrtnici i udruge koje su se profesionalno počele baviti proizvodnjom hrane kao što je recimo udruga Bolje sutra prepoznale su koprivin potencijal međutim na javnoj platformi potencijal još uvijek nije dovoljno prepoznat, no vjerujem da će se to uskoro promijeniti – dodao je.

Kao i svih prijašnjih godina, i ove se godine očekuje sudjelovanje velikog broja izlagača iz Koprivnice i Podravine, kao i bogat popratni program koji će zadovoljiti raznolike ukuse posjetitelja.


 

 

Vezani članci

Najčitanije